19 octubre 2012

Evo Banco, alter ego de NGB, es poco más que un bluf

¿Por qué será --pregunta tonta donde las haya-- que precisamente en Galicia apenas ha circulado la información que confirma que Evo Banco es poco más que una operación comercial?
Lea, por favor, y si lo piensa, concluirá que la discreción con la que son tratadas en Galicia ciertas informaciones constituyen un fenómeno revelador [¡hay medios que ya no son ni "cuartos"!]:
«La denuncia lanzada por parte de Ausbanc al final surte efecto, el cierre de EVO Banco se llevará a cabo en los próximos días (...) Las imposiciones que llegan desde Bruselas apuntan a que Novagalicia Banco [NGBanco, hijo de las cajas gallegas] tiene que eliminar de su ficha su segunda marca [Evo Banco] ya que no es posible la recapitalización de la banca española si no se resuelve esta situación...
«Hace un mes aproximadamente el presidente de Ausbanc, Luis Pineda, celebró un acto público enfrente de la fachada de EVO Banco Madrid denunciando públicamente la estafa que suponía la entidad. Declarando que a efectos del Banco de España y del Fondo de Garantía de Depósitos no existía...»
Hace ya tres semanas, dos bancarios me comentaron lo esencial de esta información y, por prudencia informativa, dejé el asunto en el cajón de la memoria a la espera de obtener más detalles.
Hace unas horas, tras leer lo publicado en EL AGUIJÓN, realice un barrido por la Red e hice dos llamadas que han confirmado en gran parte la información: Evo Banco es poco más que un bluf, acaso una distracción, tal como se temía y tal como afirmaban trabajadores de banca gallegos.
Con relación a la agonía y muerte de las cajas de ahorros gallegas y con relación también a los avatares de la entidad heredera, NGBanco, ¿hasta cuándo ciertos medios de información gallegos seguirán ocultando datos o evitando buscarlos?
MÁS detalles, en GALICIA CONFIDENCIAL.
INFORMACIÓN relacionada: "Afectados galegos denuncian na UE a estafa das preferentes", en PRAZA PÚBLICA.
..  
ACTUALIZACIÓN (30 octubre):
Novagalicia Banco ha iniciado el desmantelamiento de Evo Banco.

4 comentarios:

  1. Preguntome eu ¿por qué este enorme e clamoroso silencio cómplice de case todolos medios galegos sobre os catro mangantes que están a declarar na Audiencia Nacional?
    ¿A tanto chega o ancestral caciquismo galego? Por riba de afundir a sua caixa, lles fan una manifestación, levan os cartos, venden as preferentes ós vellos... e silencio.
    Non somos unha sociedade avanzada se non loitamos contra os caciques que tentan (e as veces conseguen) mercar a dignidade por catro pesos cando eles levan millóns.
    Hai que dicilo con nome e apelidos, a ruina de Caixanova e Caixa Galicia ten nome e apelidos.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ao marxe doutros motivos, hai un fundamental: Caixa Galicia e Caixanova beneficiaron por riba de todo aos membros das clases dirixentes galegas (a social, a empresarial, a política e tamén aos propietarios de segundo que medios), e agora eses señores e señoras fan honra á débeda social, económica e/ou politica que adquiriron cos xestores das desaparecidas caixas e, por extensión, cos de Novagalicia Banco, entidade esta da que desapareceron os principais responsables das caixas, mais na que seguen a prestar servizo altos cargos de Caixa Galicia e Caixanova.

      Eliminar
    2. Vamos a ver se nos aclaramos. Preferentes os vellos venderonas todas as Entidades de este Pais. Xa esta ben de que solo se sinale a Caixa Galicia e a Caixanova. Efectivamente a ruina das Caixa ten nome a apelidos pero non son os mesmos que venderon as preferentes.
      Xa está ben de falar do que non se coñece. Pareceme moi ben que a culpa de todos os males os leve o caciquismo pero tamen debemos de dicir que dentro de esas Entidades habia e sigue habendo xente moi honesta e traballadora que si en algun momento enganaron a alguien e porque eles foron os primeiros que foron enganados.
      Por que no pensamos no mal que o poden estar pasando eses empregados que o único mal que fixeron foi cumplir co seu traballo que para eso lle pagaban. Pa min foron os únicos que fixeron ben o seu traballo que era, nin mais nin menos, a venta de preferentes e de outros productos propios da entidade na que traballaban. ¿que mais lles podemos pedir?

      Eliminar
    3. As caixas NON son bancos privados; esto non só é importante, É SUBSTANCIAL.
      Con relación aos empregados, ninguén está a facer acusacións xenéricas.

      Eliminar

NOTA: En ImP no se publicarán injurias ni difamaciones, ni tampoco imputaciones de faltas o delitos sin aportar pruebas, datos judiciales o sentencia.
Sólo se publicarán los anónimos que a criterio del administrador sean de interés.